sobota 7. listopadu 2015

European Championships 2015

Ve dnech 1.-4.října 2015 jsem odjela reprezentovat Českou republiku na Mistrovství Evropy v Twirlingu do italského Lignano Sabbiadoro! Byla jsem sem vyslána jako dvojnásobný Mistr ČR svazem WFNBTA.
 
Celý rok se připravuji, abych si tuto událost mohla maximálně užít ♥
 

 
Čti celý článek ;)


Slavnostní zahájení
První den nás čekal music test a zahajovací ceremoniál, druhý den odpoledne jsem porotě předvedla své sólo s rekvizitami 2015 - téma Založení římského impéria a gladiátorské hry. Poslední den nás čekalo s parťákem Vojtou duo s rekvizitami - téma Moulin Rouge.
 
 
Na těchto disciplínách je úžasné, že pokaždé ztvárňujete jiný příběh a pokaždé "hrajete" jinou roli. Je to vlastně taková show, divadlo. A to je přesně něco pro mě - spojení teatrálnosti a tance, vždy se "vyblbnu" :D
 
Letos jsem závodila prvním rokem v seniorské kategorii, tudíž jsem zde byla nejmladší. Vtipné bylo zjištění, že jedna má soupeřka z Anglie se nedávno vdávala.. člověk se pak cítí tak mladě :D
 
 
No a jak to dopadlo?
Stala jsem se dvojnásobným Vicemistrem Evropy 2015 - jak v sóle, tak v duu. Nejdříve jsem měla radost, ale když jsem se potom dozvěděla, že mi utekly dva tituly MISTRA EVROPY kvůli české porotě, bylo mi trochu do breku.. přeci jen Češi by nás měli v zahraničí podržet... :( V sóle jsem měla úplně stejně bodů jako vítězka, stačilo od Čechů o 0,2 bodů víc a bylo by to nejkrásnější!! V duu to dopadlo hodně podobně. Ale co, nemůžu si stěžovat.. je to krásný výsledek, jen to trochu zamrzí.
 
 
 
 
 
Moc jsem si to užila a jsem odhodlaná makat dál a příští rok jim nakopat zadky!!! ;)
 
Veronika.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ;)