pátek 20. března 2015

První jarní den!

Wohooouu! Máme tu 20.března a s ním první jarní den! Bože, díky :D Už jsem myslela, že se nedočkám! Představte si to sluníčko, už žádné teplé bundy a několik vrstev pod tím. Ta svoboda :D Když mě ráno vytáhne sluníčko z postele, hned mám lepší náladu, než když vidím to "bílo".
Jinak.. docela dlouho jsem se neozvala. Nebudu se omlouvat, protože vás to asi ani nezajímá. Zkrátka poslední dobou toho mám více než dost. Ve škole to také není zrovna dvakrát lehké, do toho musím zvládnout přípravy na mistrovství světa, které už také klepe na dveře. A hned dva týdny po světovém šampionátu mne čekají další soutěže, na které jsem ještě nezačala ani nic vymýšlet. Ve všem jsem ve skluzu a jsem docela zvědavá, jak to všechno hodlám stihnout. Mrzí mě, že nemám tolik času na kamarády a nemůžu s nimi trávit více času venku, také nerada dělám věci na půl a všechno musí být precizní! Jen mi nepřijde normální, když se v devět hodin dostanu domů, jsem unavená a nezvládám nic jiného, než lehnout do postele. Pořád se uklidňuju, že o letních prázdninách si odpočinu. Jenže už se mi taky pěkně zaplňují, tudíž to bude zajímavé. Těžký život sportovce a gymnazisty zároveň. Grrr! No nic.. nebudu už zbytečně kecat. Užívejte si krásné jarní dny a doufejme, že nám sluníčko vydrží!
Ozvu se vám ze slunné Itálie a napíšu pár zážitků z tak významné události, jako je Mistrovství světa v Twirlingu! ♥ :)
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ;)