pondělí 17. srpna 2015

Světový šampionát v Itálii.

Ahoj!

Před nějakým časem (ano, už je to dlouho) jsem slíbila článek z mistrovství světa v twirlingu v Itálii. Pokusím se rozpomenout na tuto událost a nastínit vám přibližně, jak jsem se tam měla.

1. dubnový den odjela Česká národní reprezentace na MS do italského Lignano Sabbiadoro. Soutěžili zde závodníci z celkem 21 států celého světa. První den jsme měli prostorové zkoušky a relaxovali jsme na pláži, kterou v sezoně známe zaplněnou lidmi. Nyní působila prázdně a bylo to trochu zvláštní, ale příjemné. Odpočali jsme si a nabrali síly na večerní slavnostní zahájení. Další dny byly již soutěžní. Soutěžila jsem celkem ve třech disciplínách. Jeden den jsme si udělali výlet i do Benátek. Byla jsem tam už podruhé, ale opět jsem byla naprosto unešená. Nádherné město plující na vodě! Přidávám pár fotek ;) První dvě jsou z Lignana a zbytek z Benátek.


 
 
Více fotek v celém článku.






 
Veronika.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ;)